راهنمای خرید گوشی ، تبلت

راهنمای خرید گوشی ، تبلت ، لپ تاپ، تلویزیون و هر کالای دیجیتال

راهنمای خرید گوشی ، تبلت

راهنمای خرید گوشی ، تبلت ، لپ تاپ، تلویزیون و هر کالای دیجیتال

خرید کالای دیجیتال به مهارت و دانش کافی نیاز دارد
در این وبلاگ به شما کمک میکنیم بهترین انتخاب را داشته باشید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

You are currently viewing بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان (بهمن 1400)

گوشی‌های بسیار خوبی را می‌توان تا ۱۰ میلیون تومان پیدا کنید. گوشی‌هایی که برخی از آن‌ها با محصولات پرچم‌دار بازار هم رقابت می‌کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان در بهمن ماه ۱۴۰۰ را به شما معرفی کنیم. در این لیست بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان و بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید. همچنین در بین بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون گوشی موتورولا و وان پلاس هم قرار دادیم. گوشی‌هایی که می‌توانید آن‌ها را در تکنولایف خریداری کنیم. به نظر شما بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان موجود در بازار کدام است؟ حتما در قسمت کامنت‌ها نظر خود را با ما در میان‌بگذارید. حتی اگر فکر می‌کنید گوشی دیگری هم می‌تواند در لیست ما قرار بگیرد، آن را به ما اعلام کنید.

  سامسونگ گلکسی A52s 5G


Galaxy A52s 5G محصولی جذاب از شرکت سامسونگ است که در سال 2021 برای فروش در بازار عرضه شد. گوشی جدید سامسونگ به یک نمایشگر سوپر امولد با اندازه 6.5 مجهز کرده که قادر است محتوا را با کیفیت 2400×1080 پیکسل به نمایش دربیاورد. این نمایشگر فوق‌العاده از نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز و حداکثر روشنایی 800 نیت پشتیبانی می‌کند. تراشه کوالکام اسنپدراگون 778G 5G عهده‌دار پردازش‌های این گوشی هوشمند است. علاوه بر این سامسونگ گلکسی A52s را به 4، 6 و 8 گیگابایت رم تجهیز کرده که به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های متعددی را به صورت هم‌زمان به اجرا دربیاورید، بدون آنکه با کندی و یا افت سرعت مواجه شوید. قاب پشتی گلکسی A52s به دوربین چهارگانه با سنسورهای 64 مگاپیکسلی عریض، 12 مگاپیکسلی فوق عریض، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی عمق‌سنج مجهز شده است که در شرایط نوری مناسب می‌تواند عکس‌‌های با کیفیتی را به ثبت برساند. سامسونگ گلکسی A52s به یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که می‌تواند برای تمام روز شما را همراهی کند. شارژ سریع 25 وات نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند است.

قیمت : 8,779,000تومان

 

 

 

شیائومی می 11 لایت 5G
شیائومی می 11 لایت 5G

پس از 4G Mi 11 Lite نوبت به برادر دیگرش یعنی Mi 11 Lite 5G می‌رسد. شیائومی در ساخت گوشی Mi 11 Lite 5G از یک نمایشگر AMOLED با اندازه 6.55 اینچ استفاده کرده است که وضوح تصویر 2400×1080 را ارائه می‌دهد. این نمایشگر با کیفیت، قادر به نمایش 1 میلیارد رنگ، پشتیبانی از +HDR10 و نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز است. این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 780G مجهز شده است که با همراهی 6 و 8 گیگابایت رم می‌تواند به سادگی بسیاری از برنامه‌ها را به اجرا دربیاورد. Mi 11 Lite 5G در دو نسخه با ظرفیت‌های 64، 128 و 256 گیگابایت به فروش می‌رسد که فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌هایتان فراهم می‌آورد. این گوشی هوشمند نیز به دوربین سه‌گانه با سنسورهای 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است که می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند. انرژی این گوشی هوشمند نیز توسط یک باتری با ظرفیت 4250 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. شارژ سریع 33 وات، اسپیکر استریو و پشتیبانی از باندهای 5G از جمله ویژگی‌های این گوشی هوشمند است.

قیمت: 9780000 تومان

 

 

شیائومی پوکو X3 GT
شیائومی پوکو X3 GT

یکی دیگر از محصولات جذاب شیائومی که به‌تازگی در بازار عرضه شده است گوشی پوکو X3 GT است. شیائومی در ساختار این گوشی هوشمند از یک نمایشگر IPS LCD با اندازه 6.6 اینچ استفاده کرده است که از نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز، HDR10 و روشنایی تا سطح 450 نیت پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر با کیفیت قادر است محتوا را با وضوح 2400×1080 پیکسل به نمایش دربیاورد. تراشه مدیاتک Dimensity 1100 5G پردازش‌ها را در این گوشی هوشمند انجام می‌دهد. علاوه بر این به کارگیری 8 گیگابایت رم در سخت‌افزار این گوشی هوشمند سبب شده تا شما بتوانید چندین برنامه را به صورت هم‌زمان به اجرا دربیاورید، بدون آنکه با کندی و یا افت سرعت مواجه شوید. شیائومی، گوشی پوکو ایکس 3 جی تی را در دو نسخه با ظرفیت 128 و 256 گیگابایت به فروش می‌رساند که فضا کافی را برای ذخیره کردن اطلاعاتتان فراهم می‌آورد. در نظر داشته باشید که در این گوشی خبری از درگاه کارت حافظه جانبی نیست، پس لازم است به هنگام خرید گوشی با حافظه مناسبی را خریداری کنید.
قاب پشتی گوشی Poco X3 GT محل قرارگیری دوربین سه‌گانه با سنسور 64 مگاپیکسلی عریض، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو است. پوکو X3 GT از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که می‌تواند برای ساعت‌‎ها شارژدهی داشته باشد. پشتیبانی از شارژ سریع با توان 67 وات و اسپیکر استریو از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند است.

قیمت : 7900000 تومان

 

 

 

 

ریلمی ۸ پرو
ریلمی 8 پروکمپانی ریلمی نیز برای دسته بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان محصول جذابی را معرفی کرده است. ریلمی 8 Pro از یک نمایشگر سوپر امولد با ابعاد 6.4 اینچ بهره گرفته است که می‌تواند محتوا را با کیفیت 2400×1080 پیکسل به نمایش دربیاورد. ریلمی 8 پرو به تراشه Snapdragon 720G مجهز شده است که به سادگی می‌تواند پردازش‌های مختلف را انجام دهد. همچین 6 و 8 گیگابایت رم در سخت‌افزار این گوشی هوشمند به کار گرفته شده است که به شما امکان می‌دهد تا چندین برنامه را به صورت همزمان به اجرا دربیاورید. اما بخش جذاب در گوشی ریلمی 8 پرو دوربین آن است. پنل پشتی این گوشی هوشمند میزبان یک قاب مربعی شکل بوده که دوربین چهارگانه در آن قرار گرفته است. دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند از یک سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی التراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق سنج بهره گرفته است که در شرایط نوری مناسب می‌تواند عکس‌های باکیفتی را به ثبت برساند. Realme 8 Pro از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که می‌تواند برای مدت زمان زیادی شما را همراهی کند. همچنین این گوشی هوشمند از شارژ سریع 50 وات پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در مدت 17 دقیقه شارژ گوشی شما را به 50 درصد برساند.

  • ۰۰/۱۲/۱۶
  • طاها محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی